Jag är en lyckligt lottad själ...




Mina räddare i nöden..

God förmiddag mina vänner!!

Åter igen en dag med grått väder, regn och innegården på mitt jobb är en stor lerpöl, tur att jag har mina nya supersnygga gummistövlar ståendes här denna årstid - dessutom kul att få lite användning av dem eftersom jag tycker de som sagt är supersnygga!!

Vill tacka mina underbara vänner som ställer upp för mig när allt runtomkring är jobbigt och allmänt kaos - detta gäller även om jag inte agerat 100% rätt i hela denna situation..
Har gjort några dumheter i allt detta och ändå så stöttar dom mig och hjälper mig rent fysiskt att få ihop mitt hem igen eftersom en hel del försvann i separationen..

Säng, soffa, boxer till tv m.m har fått flytta hem till mig - fått ett löfte om att eventuellt behöva låna pengar till en kontantinsats på en lägenhet om jag måste flytta - ska på något roligt och bra sätt tacka er för detta - kanske en fest eller liknande? Hmm får se vad som händer framöver..

"Ni får mig att gå upp på morgonen och känna glädje över att vakna, ni får mig att le och skratta även i de jobbigaste stunderna, ni finns där när jag behöver ER, ni lyssnar även om det jag säger har sagts 100 gånger innan - ni är helt fantastiska..
Finns här när NI behöver mig, när ni behöver en axel att gråta mot, eller bara få gnälla lite över livet!!"

"Ett extra tack till mamma och B för att ni ställer upp till 100% om det så gäller bilen, mat eller barnvakt - ett samtal och ni ställer alltid upp vad det än gäller - ni är min trygghet just nu!!"

Ps.. Glöm inte bort DIG mitt i all vardagsstress som de flesta av oss lever i - om DU mår bra har du så mycket mer att ge till andra!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, här har det hänt mycket sen jag kikade in sist...

En stor kram till dig! du kommer att fixa det här galant, det är jag övertygad om! Känns det inte 100% rätt i en relation ska man gå vidare även om det är tufft!



Vilka ursnygga bilder från studion förresten! Wow!

Kram på dig!

2009-11-17 @ 18:53:39
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härligt med riktiga vänner :o)

Ha en bra kväll



kramen

2009-11-17 @ 19:42:45
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh vad glad jag blir när jag läser det här inlägget, det låter som att en hel del saker har löst sig för dig även fast att det inte blev som du tänkt i första hand.



Kramar!

2009-11-17 @ 20:37:34
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Det är i svåra stunder som man verkligen inser vilka fantastiska människor man har i sitt liv och hur mycket man ändå har att glädjas över även när det är tungt.



Hoppas att allt löser sig till det bästa för dig framöver, oavsett om det gäller ny lägenhet eller andra saker. Du verkar vara en stark tjej!



Kram!

2009-11-17 @ 22:17:04
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Tack snälla du för dina fina ord.

Vad härligt att du har ett så starkt nätverk runt dig som ställer upp i vått och torrt. Det är guld värt och jaf är säkerpåatt du är värd det också.Man behöver vänner som inte frågar så mycket utan bara handlar när det behövs.



Dina stövlar är så söta, synd bara att det måste regna när man ska ha dem på!!



Stor kram och god natt!!

2009-11-17 @ 23:25:11
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Tack snälla du för dina fina ord.

Vad härligt att du har ett så starkt nätverk runt dig som ställer upp i vått och torrt. Det är guld värt och jaf är säkerpåatt du är värd det också.Man behöver vänner som inte frågar så mycket utan bara handlar när det behövs.



Dina stövlar är så söta, synd bara att det måste regna när man ska ha dem på!!



Stor kram och god natt!!

2009-11-17 @ 23:25:29
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0