Milano - here I come..


Hittade denna bild på datorn - från en helkväll i Hammarby Sjöstad 
hos
Anna.. Jag ser glad och lycklig ut, hoppas snart hitta denna känsla igen..

Milanoresan som går av stapeln nu på lördag och ska bli såå himla kul, äta god mat, umgås med Malin och dricka en massa gott italienskt vin, upptäcka en ny stad och kanske även hinna med en utekväll med mycket dans och hög partystämmning.. ;)

Kommer bo på Hotel Berna - vilket vi valde för att frukostbuffén fått toppbetyg plus att det endast ligger ca 150m från bussterimalen där vår flygbuss kommer in från flygplatsen.. Är även väldigt centralt med närhet till tunnelbana, shopping och uteliv - återkommer med ett Milano inlägg när jag kommer hem..=)

Idag vaknade jag med känslan av att det var torsdag men verkligheten kom snabbt ifatt mig - är ju bara onsdag och det känns som jag blev "snuvad" på en dag.. Men får se det positiva i det, en dag till med min underbara son innan han på fredag åker till sin pappa för att denna gång vara där till nästa måndag..
 
Ska nämligen jobba på Globen nästa helg då det är Horse Show - ska bli såå kul att träffa mina gamla arbetskamrater igen och även jobba ihop lite pengar till jul - välbehövligt nu när jag är själv med alla räkningar och allt annat som kräver att jag använder mitt Visakort.. ;)

Nu är min frukostrast slut och jag ska återgå till fakturornas värld..
Lev livet idag för man vet aldrig vad som händer imorgon..

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hej sötis!



Vad KUL med Milanoresa, då kommer du ha energi när du kommer hem i massor :-)



ha en bra dag!

stor kram

2009-11-18 @ 11:03:14
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag tror Milanoresan med Malin är precis vad du behöver. Att få komma bort och bara njuta, inte tänka på det som händer här hemma kommer göra gott för dig och troligtvis få dina batterier laddade så du får den där extra orken när du kommer hem igen. Jag är avis, vill också åka till Milano. :)



Kram!

2009-11-18 @ 18:44:49
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Härlig bild!!

Du kommer att få en toppenhelg med din goa vän det är jag säker på. Du låter så pigg och förväntansfull och en riktig utehelg är nog det som gör susen! Spännande med en ny stad också =0)



Kul att få jobba lite extra när det bara känns skoj! Maken jobbade också på Globen som "vakt" på konserter tidigare.



Ha det så bra och mys med W nu!



Kramar

2009-11-18 @ 19:18:04
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0