Ensam är stark...??


En bild från min dag på The Studio...

Eller hur är det man brukar säga??
Tyvärr känns det inte riktigt så, känner mig mer som ensam är svag MEN tror jag kommer bli starkare av hela denna process med separation, boende och alla känslor som ibland är mer än vad man tror man klarar av..

Fantastiskt hur kroppen och knoppen fungerar när man har en kris i sitt liv, som att en autopilot går på och vardagen fungerar med allt vad det innebär.. Men vissa dagar bryter i alla fall jag ihop, gråter, är arg, längtar efter D, saknar att vara "oss" och då känner jag att vad f-n har jag gjort - lämnat en trygg relation med någon  som jag tycker väldigt mycket om och någon som älskade mig och W..??

Men jag är av den sorten att jag kan inte bara nöja mig med att det är ok, vill att det ska vara toppen och känna mig 100% lycklig, inte gå på halvfart och låta åren rinna iväg - vill ha lycka och passion i mitt om det så gäller kärlek, mat, vänner eller annat..

Lite måndagstankar och funeringar från småstaden som idag endast bjuder på grått väder och regn!!
Önskar er en bra måndag mina vänner..


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Fan om man nu får uttrycka sig så ;-) Vilka fina bilder de tog på er "modell för en dag" vistelse - SNYGGO!!!



Ja januari passar nog nästan bättre och varför inte en kryssning, egentligen perfekt =) Vi kikar på det tycker jag!



Ta hand om dig själv så hörs vi!



Puss

2009-11-16 @ 11:37:51
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jag vet att du gjorde rätt val, det är mycket starkt av dig, tror att de festa inte har orken att göra som du och bruta upp n¨got som är ok, men man lever för kort för att nöja sig med ok. Förstår att man ibland tvivlar dock, men allt kan bara bli ljusare!



Största kramen (igen el det var väl en puss du fick i förra kommentaren - hehe!)

2009-11-16 @ 11:39:48
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Många kloka ord. Man ska inte nöja sej med bara ett OK. Precis som Anna skriver så är livet för kort för det..

Men sen är de jobbigt, tungt o ensamt i perioder. Men du är stark. Du är inne i en väldigt tung period i livet men jag tror du kommer se ljuset med tiden. För de du gjort kan inte ha varit lätt och att du har tagit tag i det är så starkt de är bare du själv känner om de är rätt. Tro på dej tjejen, du klarar de här!

Kramar

2009-11-16 @ 16:22:11
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag vet att du kommer klara det här galant, tror du gjorde helt rätt för jag är likadan, man vill inte gå på "rutin" utan man vill att det ska kännas toppen! Det kommer att bli bättre bara tiden får gå.



Ja, det är riktigt skönt att få jobba lite och jag är också riktigt nyfiken angående mina brillor. Skulle ju vilja hämta dem genast, men kan inte eftersom jag inte har några pengar. Får vackert vänta till den 25:e.



Ta hand om dig!

Kram

2009-11-16 @ 16:50:18
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Vad skoj att ses! Jag kan också komma in till 17.00 tiden. Vi får bestämma mer via mail när det närmar sig!



Tycker också att du är stark som gör det som många aldrig skulle utsätta sig för.OK är bra för många men jag tycker du gjort rätt som följer dina känslor fullt ut. Då kan det bara bli bra i slutänden!



WOW vad du ser hot ut på detta foto.Skulle passa i vilket magasin som helst. Stark och vacker...en vinnande kombination!! ;-)



Kram

2009-11-16 @ 17:45:42
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Susanne

Wow du är sååå snygg! Sträck på dig och gå vidare i livet :o)

Man måste göra det som känns bäst i hjärtat utan att få ångest.



Kram vänner

2009-11-16 @ 20:44:31
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej snäckan,



Det är verkligen ingen rolig situation du befinner dig i nu, men jag lovar dig att det kommer bli bättre...

Tillåt dig att vara ledsen och uppgiven, för så småningom kommer livet vända...



Måste dessutom tacka dig för att du orkar med att uppmuntra andra (mig) samtidigt somdu själv har det jobbigt.



MASSOR med kramar till dig

2009-11-16 @ 21:11:36
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej snygging!



Hoppas du hittar lyckan & energin snart,

den finns där någonstans inom dig!



sv: det blir en lug vecka, jobbar sex dagar.

Vad ska du hitta på?



stor kram

2009-11-16 @ 22:03:42
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0