Drömmer..

















Åhh sitter hemma och drömmer mig tillbaka till Thailand, till vår fina månad som vi spenderade där i april.. Alla fina stunder, solen, stranden, äventyr, upplevelelser.. Även om vi hade en vecka med magsjuka (mindre kul), råttorna i en av bungalowerna som vi bodde i och en massa annat tok - men sånt hör lite till en månad i paradiset med endast varsin ryggsäck och en massa förväntningar...Åhh vill åka igen men ekonomin just nu säger stopp - får nöja mig med mina 3 dagar i Milano nästa helg - ska bli såå kul och härligt att jag och
Mmm känns som en hel evighet sen jag var där - antar att det är för det hänt såå mycket sen dess..
Men mina fina minnen kommer alltid finnas kvar och mina drömmar...

Att det komer just nu är för att min kompis som har en bar på Koh Chang, precis åkt ner för att bo där ännu ett vinterhalvår, driva sin bar och jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir en bra säsong för henne..
Lycka till vännen!!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hur härligt verkar inte det där och jag förstår att du är sugen på att åka igen! Särskilt när din kompis åker ner över vintern...men Milano är säkert superkul och du kommer ha det kanon med din väninna.



Då satsar vi på den 4 om inget dyker upp som stör. Kunde Anna också? Hoppas du har en skön söndag, vädret är ju trist men mysbyxor i soffan passar även idag ;-)



Kram

2009-11-15 @ 11:46:21
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!



Tack för din kommentar inne hos mig. Utan den hade jag inte hittat till dig. Jätte härlig blogg. Har lagt till dig på min blogg lista så att jag ikan komma tillbaka och titta.



Vilkea underbara bilder. Thailand är min dröm men jag vet inte om jag skulle våga flyga så långt. Kanske stannar vid en dröm men även dom är ju viktiga.



Kram

2009-11-15 @ 17:40:50
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

hej snygging!



Det ser så skönt, det hade varit gott med en solresa i mökret!



ha en fin avslutning på helgen

stor kram

2009-11-15 @ 18:31:41
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilka underbara bilder, vem vill inte till Thailand ;o)

Vi skulle ha åkt nu i december då mannen fyller jämt men med mannens jobbflytt och att vi säljer lägenheten och ev flyttar till Skåne så får det vänta. Om allt flyter på kanske man kan hitta en resa i februari :o)

Din Milanoresa är inte fel heller, jätteroligt :o)

Ta hand om dig och många kramar

2009-11-15 @ 18:47:26
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0