Livet tar en vändning..



Just nu gråter jag väldigt mycket - känns tomt i själen..

Har haft en tuff helg, jobbiga veckor och har några riktigt jobbiga veckor som väntar MEN...
Tror jag har gjort rätt val och hoppas innerligt att det verkligen är så för efter detta finns det ingen återvändo känns det som, har gjort mitt val även om det just nu känns riktigt jobbigt och funderar på vad det är jag har gjort, lämnat mitt liv??

Det som har hänt är att jag efter 3,5 år tillsammans med D har valt att lämna vår relation för att gå vidare - tror helt enkelt inte på en framtid tillsammans med honom vilket gör ont i mitt hjärta och lämnar tårar efter sig..
Tänker inte gå in något mer på det utan nu vet ni vad som hänt...

Detta hände för ca 2 månader sen men har inte orkat skriva om det - utan har mest bara försökt överleva och någonstans hitta tillbaka till mig själv och livet...

Men känner ändå att nu är det nog dax att "ta tag" i min blogg igen - tror den och NI kan ge mig energi i mitt nya liv som singelmamma 30 år - vilken skrämmande tanke men samtidigt kan det ju medföra en massa nya bekantskaper, utmnaningar, upplevelser och annat..

Men just nu gäller det att försöka fokusera på det som känns bra i livet, på det som får mig att le i alla fall någon gång per dag - helt enkelt överleva dagen utan att fälla alltför många tårar!!

Läser ERA fina och underbara bloggar nästan varje dag och tankar energi - tack!!

Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Vilket tufft beslut!!

Starkt av dig att "våga" lämna!

Hoppas du finner ro och snart hittar tillbaka till dig själv!



Kram

2009-11-10 @ 13:51:45
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag uppfattar dej som att du är en väldigt stark o. självsäker person! Du kommer ta dej igenom detta o. komma tillbaka starkare än nånsin! Sänder några stärkande tankar till dej.

Varma kramar!!

2009-11-10 @ 14:05:30
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Zandra

Välkommen tillbaka!

Det var ett tufft beslut men de kommer säkert kännas lättare me tiden. Men man måste ge sej själv just de tiden....

Kramar i massor

2009-11-10 @ 17:33:56
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag förstår att du har det tufft men du gör nog rätt att försöka komma tillbaka. Livet är för kort för att man ska må dåligt. Hoppas du mår bättre snart och det var verkligen roligt att få höra lite ifrån díg igen.



Kram vännen

2009-11-10 @ 18:47:32
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej raring!



Livet låter tufft för dig nu, men du kommer må bättre :-) Tror det är viktigt att sörja & gråta men även se framåt!



Tack för dina snälla ord, jag hoppas vi kommer höras oftare framöver :-)



största kramen

2009-11-10 @ 18:50:29
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag brukar tänka så här när jag är osäker:Hur vet man om det är rätt? Jo det man väljer ÄR rätt.

Så roligt att höra av dig igen, har funderat massor ska du veta och förstår att det känns tomt om än skönt. Svårt det där med dubbla känslor men tiden brukar läka det mesta och det är sen man kan semeningen med det och hur bra man mår. Så gråt du massor, det är då du läker och blir hel igen.



Vad skoj att du vill ses! Då måste vi helt klart fixa nån dag som passar båda =0)



Stor kram och sköt om dig vännen!

2009-11-10 @ 20:06:19
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0