30 år - men inga mer rynkor som jag sett ännu....



                                     

Japp då har man passerat den magiska gränsen av 30 år.. Hade som jag skrivit innan
en viss ångest men just nu känner jag mig stark och att det faktiskt är en sorts befrielse
att äntligen fyllt 30.. Hmm konstigt - tror jag har en hel del tankar om detta får se om det
kommer ett inlägg i ämnet 30 år - bra eller bara ångest?

Nu har jag börjat krya på mig men fortfarande ganska risig - var hemma från jobbet idag
och det känns som det gjorde susen..
Sovit en hel del och bara inte gjort någonting - så imorgon är det upp till jobb och vardag igen
för mig i min härliga småstad där solen skiner och det är sommar...
Som alltid efter min födelsedag anser jag att då börjar sommaren!!



Kommentarer
Postat av: freja

snygg på var den ju oxå! grattis i efterskott!

2009-05-26 @ 09:26:18
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Smastadslivet - Therese

Freja: Tackar för din komplimang - är som sagt såå nöjd med min klänning!! Ska även användas på lördag när jag har min 30 års fest för alla vänner..

Hoppas allt är bra med dig!!

2009-05-26 @ 10:06:31
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad fint klänningen satt på dig! Hoppas nu att 30-års festen blir skojsig på lördag, har hört att vädret ska blir bra - perfekt jue!



Stor kram

Anna

2009-05-27 @ 20:48:54
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anna: Tack såå mycket för din komplimang, är supernöjd medklänningen.. Inte så ofta jag öper mig ett "fint" plagg.. Mest jeans och converse.. haha



Tack tack hoppas oxå på en bra fest!!

Ha de bäst i Budapest!! Kramar

2009-05-27 @ 22:06:31
Postat av: Fru Inredning

Men grattis i efterskott:) Blir oxå 30 i år, i aug. Har en viss ångest men det ska nog gå bra.

Kram Kristina

2009-05-29 @ 09:48:42
URL: http://fruinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0