Nytt försök..

    

      
bilder lånade från silversmedjan.se
Några av smyckena från silversmedjan där JAG
ska få göra mitt eget smycke nästa vecka..

Att denna gången lyckas få med lite text till inlägget - vilket jag inte lyckades med förra gången - lite för snabb på tangenterna..

Har alltså fått ett presentkort hos "Smitt af Charlotte Modig" i Västerås - hon har en silversmedja och en massa erfarenhet av detta med silversmide.. Ska bli hur kul och intressant som helst - ett alldeles eget designat smycke kommer få följa med mig hem efter denna kväll..

Nu är ju jag tjejen som inte är sådär jättemycket för just smycken (tråkigt nog, inte ens hål i öronen) med ett undantag - halsband.. Tror jag ska göra ett stort hjärta som ser lite slitet ut och hänger på sniskan - förstår ni hur jag menar?
Eller är det någon som har nåt annat bra förslag? Är inte det lättaste att på beställning komma på något snyggt, "eget" och fantasifullt..

Sedan efter att jag vart där kommer alla tjerna från jobbet (8 st) och hämtar upp mig - sedan väntar middag, några glas vin och an massa tjejsnack.. Detta ingick  i min 30 års present - längtar redan nu efter denna kväll och VERKLIGEN efter att få se hur mitt smycke kommer bli - kanske blir helt misslyckat eller alldeles magiskt.. *ler*


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åh vad kul att få göra ett eget smycke - spännande!



Ja snart ses vi - KUL! Liten fråga ang helgen har du förslag på vad man kan ge Malin i present? Vad gillar hon egentligen? :-)



Sedan undrar jag om fröken själv önskar sig något särskilt? ;-)



Tacksam för svar!



Bamsekramar

Anna

2009-06-02 @ 09:45:06
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tack snälla för tipsen, något ska jag väl få ihop i presentväg får vi hoppas och dina tips hjälper på vägen :-)



Förutom mina ögon som inte alls är särskilt bra så är allt annat bra. Jobbar på som vanligt :-) Själv då???



Massa kramar från ett regningt Söder...



2009-06-02 @ 10:43:40
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0