Presenter...


Min champagne..


 Snö halsband och armband (superdålig bild men det är hur snyggt som helst)


Tavla/kaligrafi



som min älskade familj och mina vänner tycker jag är värd för att jag fyllt 30 år..

*Spa kryssning med Birka Paradise som ska avnjutas tillsammans med min bästa vän M..
* Sminkkurs och färganalys plus att jag får ta med produkter till värdet av 500:- - detta tillsammans med M och M...
* 2 flaskor Champagne som jag vid rätt tillfälle ska avnjuta - Mmm....
* Bidrag till min tänka "sista minuten resa" tillsammans med sonen i höst - tack snälla söta mamma och B...
* Snö halsband med tilhörande armband - hur snygga som helst.. se bild
*
Fantastisk tavla/kaligrafi med en klokren text - väldigt passande just nu
* "Smart box" med valfri ansiktbehandling/massage eller liknande - kan välja mellan ca 40 ställen i hela Sverige..
* Cykel från sambon, svärföräldra och D:s syster och kille - hur snygg som helstär min nya Bike.. =)
* Ittala vinglas  - har länge velat ha dessa men tyckt de var för dyra.. Tack D!!!!
* Super snygga salladsbestick från sonen, hans pappa och A ...




Plus en massa vackra blommor!!!






Tack allihopa - ni gör mitt liv värt att leva och ger min vardag får lite extra guldkant!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, jag förstod nästan det! :) Ja, jag lyckades hitta din "hemliga" blogg, helt omedvetet dessutom. Det är bra med mig, elr så bra som det kan vara i den här situationen. Hur är det med dig? Tack snälla, det känns bra att höra!

2009-06-02 @ 23:07:46
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Fru Inredning

Men vilka fina saker:) gillade budskapsbrädan:)

Svar: ja d känns underbart att d redan é ons, bara imorgon kvar sen kommer han hem:) annars é d väl sådär, går upp o ner men jag försöker fokusera på annat.

Ha en underbar dag.

Kram Kristina

2009-06-03 @ 12:01:20
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Underbara presenter,

stort grattis i efterskott!

2009-06-03 @ 13:32:40
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0