Kämpar...




för att få just nu orka upp på morgonen - vet inte om jag gjort rätt eller fel...
Antar att det kommer tiden utvisa - men som sagt just nu är det riktigt jobbigt och det känns som jag är med i en dröm att allt kommer bli "bra" igen när jag vaknar.. Det jobbigaste i allt är att det är JAG som utsätter mig för detta - men med målet att må bra!!

Kommer ett inlägg under kvällen med mitt supersnygga halsband som jag gjorde i torsdags - en ljuspunkt i allt jobbiga - fixk tänka på något helt annat under ett par timmar vilket kändes fantastiskt och väldigt lyxigt - kvällen avslutades dessutom god mat, mousserande vin och en massa tjejesnack men som sagt kommer ett inlägg ikväll om min torsdag!!

Hoppas ni har det bra ute i vårt regniga land - någon som kanske kan skryta med sol och bad?
Kram kram
 

Kommentarer
Postat av: Fru Inredning

Vet inte vad som hänt men jag hoppas du e okej.Det är DU som är viktigast. Ta hand om DIG.

Kram Kristina

2009-06-15 @ 12:53:45
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: freja

:) det är faktiskt en skön känsla.. självklart är det mysigt att vara hemma med barn, såklart.. men man saknar att vara "sig själv" och inte bara mamma. :)



..och vad än folk säger så är pengar en säkerhet. man blir inte lyckligare.. men man kan göra mer saker som gör en lyckligare! :) just nu får jag ca 6000 kr i månaden.. det är minst 10000 mindre än vad jag brukar röra mig på.. har verkligen känt mig isolerad under mitt år som pank! men snart är jag tillbaka! :D

2009-06-15 @ 13:06:29
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kraaam!

2009-06-15 @ 22:52:10
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0