En Helt Vanlig dag....


bild lånad genom google.se

Sitter på jobbet och har tagit mig en liten paus - vart såå trött och tänkte att då kan jag ju skriva ett litet inlägg eller i alla fall påbörja något som i slutändan kanske blir ett inlägg...

Igår kväll satt jag i min ensamhet i soffan och funderade på hur en helt vanlig dag för mig ser ut - finns det verkligen En Helt Vanlig Dag? För mig finns det inte det - vilket känns ganska skönt att jag inte lever "fast" i vardagen utan att ingen dag är den andra lik - i alla fall till största del..

Men självklart är inte varje dag fylld av roligheter - men njuter av att när jag varje dag hoppar i kojs kan känna att jag mår bra och trivs med livet och gör mitt bästa för att lära mig nya saker och få lite spänning i vardagen!!

Hur känner ni för det här med - En Helt Vanlig Dag - ni kanske tycker det är skönt med "fast" rutiner?
Berätta gärna - kul att höra andras åsikter och infallsvinklar..

Nu är lunchen slut och jag ska ta tag i posten som precis har kommit - såg att det låg en ny tidning - Hem ljuva Hem - kvällen är räddad.. *ler*

Ha en underbar onsdag!!!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Tack fina du :-)jag hoppas kunna bjussa på lite fina altanbilder längre fram.



Jag tycker en viss mått av rutiner i vardagen är skönt, men det måste ändå finnas VARIATION.



ha en skön onsdag

Kram Anna

2009-06-03 @ 13:31:14
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Vilka fina presenter du fick på din 30 årsdag!! Kanonbra allt ihop!



Angående hur jag hittar auktionerna så är det annonser i dagstidningen oftast, mest uppe i Ångermanland om somrarna.

Har en firma i Stockholm som brukar malja när de har något på gång också.

Tycker det är jättekul med auktioner!



ha det bra.

Kramar

2009-06-03 @ 16:52:47
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Mindy

Fin bild..Så skoj att man kan dela med dig lita inspiration :) Ha en skön sommar dag.kram

2009-06-04 @ 11:55:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0