Designer för en dag..







Ska jag få vara imorgon - har inte ännu bestämt vad jag ska göra, men tror det blir ett osymmetriskt hjärta storlek större.. Någon som har förslag, ska arbeta med en silvertråd som sedan ska bli något som ingen annan har - mitt alldeles egendesignade hängsmycke..

Har precis som jag skrev i förra inlägget en väldig svacka i mitt liv och jag vet ännu inte vart det kommer sluta - men ska försöka lyssna på vad JAG vill, vad JAG blir lycklig av och vad JAG kan göra för att må bra... Senaste månaderna har jag inte vart lycklig, glad eller mått bra den mesta av tiden..
Dessutom har jag hållt detta mer eller mindre för mig själv - begravt mig i allt annat - resan, födelsedag, vänner och hundra andra saker.. Kallas det att fly från livet?

Inser att livet är alldeles för kort för att fly - ta tag i problemen och kom starkare ur det - bli starkare som individ och ge sig själv en klapp på axeln och säg; Jag är bra, bäst även om det är jobbigt för stunden!!!

Tack snälla för ERA varma och fina kommentarer - även om det inte är så många som följer mig och min blogg så ni som gör det är underbara!! Tack för ert stöd, roliga kommentarer och jag älskar era bloggar!!!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vilka vackra smycken

Du är fin & värd att må bra!!!

Massor med kramar till dig

2009-06-10 @ 22:41:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Fru Inredning

Vackra smycken:)



Svar: Du jag såg faktiskt ingen av filmerna i går. Det blir båda idag så jag återkommer om det imorn. Men dom ska tydligen vara väldigt bra:)

Kram Kristina

2009-06-11 @ 08:52:07
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Åh din lunch låter smaskig!!!



ha en bra torsdag & hoppas du mår bättre idag

Kram Anna

2009-06-11 @ 11:22:04
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Skönt höra att du tänker framåt iaf! Då har du kommit en liten väg i ditt sökande. Förstår hur du känner (till viss del tror jag). Kan också känna och fundera över livet och sånt vissa dagar och undra om detta var allt? Men för det mesta har jag det bra och man måste nog bli bättre på att se de positiva skaer man har kring sig!



Vi åker till Grekland den 5 juli! Känns som rätt beslut att boka en resa när det är sånt här skitväder nu.



Ha en bra dag och hoppas ditt smycke blir unikt! Lite avis på din roliga present!



Kram

2009-06-11 @ 12:01:19
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du är ju världens bästa Tessan! Hoppas att du kommer ur den här hemska svackan som förföljer dig. Tänker på dig och framför allt, hur blev smycket och middagen?

Kraaam!

2009-06-12 @ 20:34:05
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

tack sötis :-)



mår du bättre idag?

hoppas du har en fin kväll



kraaam

2009-06-13 @ 18:55:08
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du hade jätteskoj och fick ihop något fint.

Och att solen är hos dig, på alla sätt. Kram

2009-06-14 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0