2009-06-30


Jag och världens bästa Anki som har lite fika på hennes kontor med princess bakelse.. Mmm bra sätt att starta morgonen på - eller inte.. Men gott var det.. haha

Sista dagen på en fantastiskt månad vädermässigt - dock inte lika fantastiskt för mig privat..
Men nu känns det som jag är på rätt väg och kommer hitta tillbaka till lyckan i mitt liv - kommer krävas förändringar, "hårt arbete" (om ni förstår hus jag menar) och att våga stå på mig och vara mig själv..

Om det är något som JAG vill få sagt eller något som JAG känner är viktigt ska inget eller ingen få mig att vara tyst - tro på mig själv och tro på att i slutändan mår alla bäst av att jag är ärlig, rak och att det jag vill få fram är viktigt!!

Nu ska jag släppa detta med mig och min jobbiga "period" - känns som jag pratat nog om det..
Men ska erkänna att det är riktigt skönt att skriva av sig - skriver även en hel del hemma som jag spar och sedan kan gå tillbaka och läsa och se hur mina känslor och funderingar ändras efter tiden.. =)

Hur har NI det ute i vårt fantastiska avlånga land?

Vi funderar på att åka till Riga under några dagar - någon som har vart där och kan ge mig lite ifo? Funderar även på att åka till Jumala - 40 min utanför RIga - en gamal bad och kurort där det är 3 mil lång sandstrand - tror det är fantastiskt vackert där efter att ha kikat runt på lite olika hemsidor..

Denna vecka är det inget speciellt inplanerat - sonen är hos mig i 2,5 vecka för hans pappa är i Italien - underbart att ha honom hemma och bara mysa..

Igår fyllde jag vår lilla pool (är ca 2 m i diameter) med vatten och han badade medans jag satt i solstolen och läste nya boken av Denise Rydberg - Åse.. Återkommer med info om hur den var!!!

Ha en superbra tisdag för det ska jag!!!!





Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hej svjes



härligt att höra hur du jobbar med inställningen,

det kommer bli bra!



gullig bild på dig & kollegan

kraaam

2009-06-30 @ 23:04:40
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha, vad söta ni är du och min kära morsa! :) Tack för ikväll, det var himla trevligt, har mailat mamma de bilder jag tog på din son så du får nog se dem imorgon. :)

Kraam!

2009-07-02 @ 22:08:58
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0