Sommar..


Väderkvarn uppe på ett litetl itet berg nere i Strängnäs hamn - underbar utsikt
från denna plus att den är väldigt vacker i sig själv..

Hamnen i Strängnäs - kändes som man varpå västkusten och inte vid lilla
Mälaren...


Jag i mina favoritplagg - jeanskjol och linne i någon form.. Brukar dock ha ett
par tights till men det var såå varmt denna dag så benen fick sig lite sol..
Även laddat upp med bikini under eftersom vi denna dag var ute och åkte båt,
vart 1 dopp från båten kan jag meddela - kallt med väldigt uppfriskande..








Jag och Ann-Marie njuter av livet..



Malin och Ann-Marie med vinden i håret ute till sjöss...

Vi hade en helt underbar dag ute till sjöss med våra underbara vänner, god mat och en massa skratt.. Avslutades med en sen lunch på en Grekisk restaurang nere i hamnen i Strängnäs för att sedan bege oss hemåt igen till småstaden..

Sitter på jobbet och har frukostrast, precis ätit min smörgås med västerbotenost och gurkskivor tillsammans med en kopp te - Friggs kanelte - riktigt gott..

Helgen är som vanligt fullspäckad - ikväll är det 60 års fest för sambons mamma, ska bli riktigt trevligt och jag vet att det kommer vara gudomlig mat som serveras tillsammans med passande drycker och härligt sällskap..

Imorgon är det 60 årsfest igen (2 gånger 30) för två av sambons bästa vänner - antar att det kommer bli lite mer livat och en aning senare än dagens festligheter.. Så på söndag är man nog lite sliten men känns kul att semestern fortsätter även om man är tillbaka på jobbet under veckorna..

Vad händer hos er i helgen?

Ha det så bra så ska jag försöka göra något litet inlägg under helgen - om tiden inte räcker till så hörs vi igen på måndag!!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hoppas festen igår var kul och att kvällens "ungdoms" fest blir ännu roligare!



Vi ska på bio i kväll och se "Sommaren med Göran". Vill att den ska vara så kul som man tror!



Kramar

2009-08-01 @ 08:31:18
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad härligt ni ser ut att haft det med båt och allt, lyxbrudar är va ni är du, Malin och A-M ;-)



Hoppas ni skoj på "60"-års festen!



Vi hörs och ses snart igen hoppas jag, lite vin på balkongen i Sjöstaden vore kul att få till innan hösten kommer!!!



Stor kram

2009-08-01 @ 18:35:57
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fina bilder.

Hoppas du har en bra dag



Kraam

2009-08-03 @ 15:31:06
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Härligt du ser ut att ha haft det :-)



massor med kramar

2009-08-03 @ 17:04:42
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åå vilka mysiga dagar du har haft, och hoppas på många fler!

Kramar

2009-08-03 @ 17:48:20
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0