Sommar, sol och...


Denna användes i somras för att ta sig till en byfest när vi var hos vänner på kräftfiske en helg,  
jag och Anna cyklade och sonen på pakethållaren - riktig sommarkänsla kan jag lova..

härliga, lata och rogivande sommardagar längtar jag efter..
Ligga på en brygga med ett glas isande kall saft vid min sida och en god bok i handen..
Bara njuta av livet, ta hand om sig själv och umgås med nära och kära - kvalitetstid så man klarar
av dess tråkiga vinterdagar när allt känns lite tråkigt och uppgivet..

Visst är det en härlig bild - måste säga att det var en av sommarens höjdpunkter denna fantastiska helg..

Kommentarer
Postat av: freja

nej va coolt med tandem!

2009-02-12 @ 10:47:17
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Therese - Freja

Jag vet visst är den cool - att den fungerade var ju det bästa av allt.. =)

2009-02-12 @ 11:21:48
URL: http://smastadslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0