Snart är helgen här...


Gårdagens glas vin till premiären av Greys Anatomy...

och jag ska till Anna "starwoman" på lördag med mina älskade tjejkompisar, ska bli härligt att ses igen och bara vara tillsammans igen - vi fyra tjejer har haft en hel del tjejkvällar förrut men nu är det över 2 år sen sist.. *längar*

Tror nog det kan bli några glas rött, drinkar och annat gott under kvällen, även självklart schlager..

Denna kväll blir lugn - sonen ligger och sover - han har barnmigrän och idag kom ett anfall direkt efter fritids.. *ledsen*
Väldigt jobbigt när han får så himla ont och man kan inget göra - får hoppas att sömnen gör att det blir bättre om någon timme!!

Ta hand om er och era nära och kära!!

Kommentarer
Postat av: Jill

Det där såg gott ut. Då jag slipar bröllopsformen blir det inget sådant i veckorna.. =(

Tappade tyvärr Greys för några säsonger sedan men såg på pråmningen att Dempsey är lika snygg än.

2009-02-20 @ 08:53:40
URL: http://www.wegerup.blogspot.com
Postat av: Anna - Starwoman

Ska bli SÅ kul att ni kommer imorgon! Jag kommer att behöva jobba lite på dagen så det är bra om ni inte kommer före kl 18, men vid 18-tiden är ni såååååååå välkomna och då är det klackarna i taket =)



Kraaaaaaaaaaaaaam

2009-02-20 @ 14:59:32
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Maria kommer inte med imorgon, hon är tvungen att jobba. Det var ju jättesynd då det hade vart skoj att träffas alla - men det får bli en annan ggn. Så nu får vi äta och festa till det för en till, jag du och Malin istället ;-)



Ni är SÅÅÅÅÅ välkomna!



Kraaaam

2009-02-20 @ 15:59:44
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0