Middag...



är något som jag lagar ordentligt nästan varje kväll - kan ibland bli att vi äter rester från dagen innan men annars bli det någon form av matlagning i mitt hem varje kväll.. (i alla fall i veckorna)
Detta var min middag i förra veckan - jättegod pastasås med bacon, grönsaker och även spenat som man har i på slutet.. Sedan med färsk pasta till blir det ljuvligt... Mmm nu blev jag ju hungrig - vilken tur att det är frukostdags precis nu.. *ler*

Denna vecka händer inget speciellt - är det någon annan som har något kul inplanerat??
Förresten.. Har kommit på vem jag ska vara på maskeraden den 14 februari - Lara Croft, Tomraider!!!



Får se hur det blir i slutändan - men kändes som en enkel utstyrsel till liten peng!!
Ha en fantastisk onsdag.. =)

Kommentarer
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Å kul med maskerad:) Middagen låter jättegod:)

Kram Kristina

2009-02-05 @ 08:46:46
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Laura Croft är ju kanon, ska jag nog sno någon ggn om jag ska gå på maskerad =)



Smarrig maten såg ut förövrigt!



Kram på dig gumman!

2009-02-05 @ 10:56:04
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0