Fyra veckors verklighetsflykt är nära.....


Bild lånad från resekatalogen.se

för nu är det bara 6 veckor kvar tills planet från Arlanda avgår...
Onsdagend en 1 april är det dags - för mitt livs resa att gå av stapeln.. Har vart i Thailand för 2 år sedan, men då var vi där i 2,5 vecka och nu är vi borta 1 månad..
Tänk er, 1 månad borta från "vardagen" - inga måsten utan bara ta dagen som den kommer..

En liten fundering dock....
Kan man verkligen komma in i den lunken under denna månad eller kommer man bli stressad av att tiden rinner iväg utan att man gör något nyttigt? Hmm hör själv att det låter lite luddigt men hoppas ni förstår hur jag tänker..
Vad tror ni?

Eftersom jag älskar när det händer saker så är jag lite rädd att rastlösheten slår klorna i mig - men ska verkligen försöka "bara vara" och njuta av solen, värmen, D och självklart all god mat/dricka...

Nu ska jag återgå till det som återstår av denna eftermiddag - 2 timmar för min del på kontoret sedan lite jobb ärenden inne i "stora staden" haha

Om man jämför med att jag jobbar på landet så är Enköping stora staden!!! *ler*

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Gud så skönt med semester och Thailand! Själv har jag inga som helst problem med att slappa på en strand men det finns säkert hur mycket som helst att göra där borta... Sen får du inte missa alla behandlingar som knappt kostar någonting!



Hoppas ni får kul i Sthlm nu! Kraaam

2009-02-18 @ 17:06:30
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0