Kallt...


Bild lånad från alltinggratis.se

är det verkligen ute idag, -10 grader imorse när jag och lilleman gick ut till bilen.. Men vackert så det förslår måste jag säga att vintern är, blir lycklig..

Bara att dra på sig täckbyxorna över dagens outfit som består av en snygg rosa t-shirt (Zoo York), kort jeans kjol från Vero Moda, svarta täckande strumpbyxor och över detta en svart kofta från Lager 157 i sågmyra, kan verkligen rekommendera en tripp dit om ni har möjlighet..
Massa märkeskläder till super bra priser, plus att de har ett eget märke "Lager 157" med ok kvalitet och låga priser..

Handlar väldigt ofta till sonen där, Bondelid, Pour Homme, Encore m.m... Alltid roligt med kläder som inte alla andra har plus att jag är ganska trött på HM, Lindex m.m..

Här skiner solen och jag ska ta mig en rask promenad efter lunch tänkte jag - titta ut över vidderna här på landet!! Härligt.. *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0