Härliga bilder...

                    



           
på mitt kök efter att det genomgått lite renovering
och allmänt lite styling i form av småsaker.
Ex har jag spraymålat hållaren till hushållspappret,
se före och efter bilden som kommer..




                       
här är golvet innan vi betsade och oljade det i
någon sorts ekfärg eller vad man kan kalla det..
Tycker ni det var bättre ljust?






här ser ni skillnaden på min luckor med svarta handtag och träfärgade,
vad tycker ni, gjorde jag rätt som målade de svarta?
Se även hållaren.....


Här är vår öppna spis som finns i vardagsrummet, härligt..
Om vi vill så är det bara att elda för fullt men har just nu valt att ha lite ljus m.m
där istället, ska även måla om teglet - vitt...

Ha en bra onsdag och tänk lite extra på dina nära och kära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0