Fullt ös....


En väldigt suddig bild av mig denna afton men det får duga - tiden räcker inte
till för att leka mästerfotograf...

är vad som gäller mig mig denna kväll - världens bästa mamma lagade mat så det var bara att åka dit till ett dukat bord.. *tack mamma*
Fick även en lunchlåda med mig tills imorgon, som jag skrivit om förrut, jobbar mitt ute på landet (int ens mottagning på mobilen haha) och behöver mat med mig varje eviga dag.. Inga "lyx" luncher för mig inte.. haha

På kvällens schema står packning inför helgen, ska till sambons hemort - där maskeraden på lördag går av stapeln.. *längtar*  Har även tagit ledigt på måndag - W har sporrtlov så vi ska åka slalom hela måndagen har jag tänkt - det kallar jag vardagslyx och att ta till vara på de små ögonblicken.. =)

Ska även mitt i packningen iväg på ett möte inför sonens fotbollssäsong som drar igång nu om några veckor - är med som ansvarig för sponsring, aktiviteter m.m - såå kul att vara engagerad i hans sportande, kan bero på att jag själv älskar sport - både utöva och titta på..

Ha en super duper kväll..

Kommentarer
Postat av: freja

åååh. älskar maskerader!

2009-02-12 @ 20:09:18
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Låter som om du har fullt upp just nu! Kul när det händer saker. Då kanske du inte hunnit titta på skidskyttet? Helena Jonsson vann VM-guld nyss och ganska överlägset också!

Ha en trevlig fortsättning på helgen.

2009-02-15 @ 10:26:01
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Mycket planer men det låter som en mysig sportlovsvecka! Hoppas ni får mysigt...



Kraam /Katta

2009-02-16 @ 16:05:09
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0