En härlig Inbjudande semla...




står på menyn för denna kväll... mmmm...

Världens bästa Ann-marie ringde och bjöd hem mig på en underbar god hembakad semla, men eftersom lilleman vart på kryssning med mormor så kände jag att han behöver få vara hemma och bara slappa.. Då blev det semelfest här hemma istället, Ann-marie och Malin kommer över lite senare så ska vi avnjuta dessa fantastiska bakelser..

Har haft en givande kväll så långt - hämtat sällskapet som var på kryssning, slängt tomglas/tidningar och även hunnit med att dammsuga hemma en snabbis.. *duktig*

Nu ska jag sätta mig på köksgolvet och ta bort bets på listerna - j---la skitgöra men det ser inte så vackert ut med bets överallt - bara ta tag i problemet och inte gnälla - precis som jag skrev i ett inlägg tidigare idag!!

Ha nu en skön och rogivande kväll, varför inte sätta Er i soffan med ett gott glas rött och lite Greys Anatomy som har säsongspremiär ikväll!!!
Ge lite extra kärlek till nära och kära - alltid uppskattat!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett glas rött lät gott, semlan hoppar jag dock. Typ den enda last jag inte har.



Bröllopet är den 30 maj och snart har vi löst det som måste göras i förväg, ska bli skönt. Har varit lite mer planering än väntat och val av bröllopsklänning har verkligen tagit tid och varit en tuff match.

2009-02-18 @ 18:43:43
Postat av: Jill

Hej.. var min kommentar, vet ej varför namn föll bort. Trevlig kväll!

2009-02-18 @ 18:44:34
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Hemma hos Katta

Oooo, älskar semlor!



Japp, född och uppvuxen i Falun. Bara 20 min från Borlänge så där är vi ofta och shoppar på vägen ner. Kupolen ;)



Här blir det också Grey's! Tycker att det har blivit lite sämre på sista tiden så jag hoppas på en uppryckning ikväll... Kraaam!

2009-02-18 @ 18:44:55
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vägen upp kanske det ska vara, ha ha!

2009-02-18 @ 18:45:17
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0