Har blivit med lägenhet..


Dagens tidning som ska lusläsas under filten i soffan med en massa
tända ljus och en kopp kaffe..

Under min frånvaro härifrån hit med har jag blivit med lägenhet, den första som jag var och kollade på var den som i slutändan var absolut bäst..
Är en tvåa på 60 kvm som är väldigt bra planerad för att även ska ska kunna få ett eget - dock litet - sovrum.

Köket är nämligen uppdelat i i arbetskök och matrum, och som ni kanske förstår så kommer matrummet bli mitt lilla krypin. Ska få hjälp med att "stänga" dörröppningen in till vardagsrummet från matrummet så det blir mer som ett eget rum, sedan får jag skärma av med panelgardiner eller liknande in till köket.. Känner att detta kommer bli hur bra som helst, som en nystart i mitt liv, kunna gå vidare och se framåt, försöka att inte fundera för mycket på vad som vart utan öppna mina ögon och se vad livet har att erbjuda..

Ska även göra om en del i köket, byta spis, kakla om och byta ut diskbänken mot svart laminatskiva.. Även försöka mig på att måla om köksluckorna, de är idag vita men var säkert 10-15 år sedan de målades och är i behov av lite ny färg helt enkelt..

Kommer komma bilder så fort jag har fått tillgång till lägenheten så ska ni få följa mig under de veckor som renoveringen pågår, är inga stora saker som ska göras men kommer göra enorm skillnad.. Längtar såå efter 19 februari när den äntligen blir min..

Ha nu en härlig torsdag, själv är jag ledig och njuter till max..=)

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åhhh vad härligt att läsa att ni nu fått en lägenhet och dte är ju inte så långt till 19 feb heller :-) Kul att du känner dig positiv inför den dessuotm. Att fixa i ordning kök kan man ju göra som du skriver med ganska enkla medel, spännande!



Kraaaaam kraaaaaam

2010-01-07 @ 18:01:01
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis till lägenheten, kommer bli jättebra :o)



Kramar

2010-01-07 @ 19:41:05
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0