Småstadstjejen till Sthlm en hel härlig helg..

 
Från min senaste träff med Anna härhemma i småstaden..

Är precis vad som väntar mig sista helgen i Januari, såå himla härligt..
På fredagen ska jag på Bandit Music Awards på Tyrol med en kompis, har blivit medbjuden så självklart tackar man inte nej till det. Har aldrig vart på något sådant förrut men tror på att det kommer bli en helkväll med massa musik, mycket folk och dessutom trevligt sällskap..
Någon av er som sak dit kanske?

Kvällen kommer avslutas med hotellövernattning, lite extra lyx är ju aldrig fel dessutom ser jag redan nu framemot hotellfrukosten.. :)

Sedan efter min fantastiska frukost (hoppas jag i alla fall) blir det att säga "hej hej" till sällskapet  och sedan vidare ut på äventyr, hur ska detta sluta - ute på alldeles egen hand i den stora staden? *ler*

Förhoppningsvis tar jag mig helskinad fram till Sjöstaden där min helg ska avslutas hemma hos min fina vän Anna, har inte setts sedan i maj då hon var på besök här i småstaden så det är verkligen på tiden att vi ses och uppdaterar oss om vad som hänt i respektive liv.. Vet att när vi ses så blir det alltid väldigt lyckat, trivs så bra i hennes sällskap och VET att det kommer bli en massa skratt, tokigheter och massa god mat och gott i glasen..

Åhh detta är precis vad jag behöver - massa roligheter att se framemot i det annars lite tråkiga januari där ekonomin tryter och livet allmänt känns tråkigt!!

Ha nu en toppentorsdag mina vänner för det ska jag verkligen försöka ha - se livet från den ljusa sidan helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0