Oskrivet blad..




Kommer sakna min lägenhet enormt mycket när jag flyttar.. MEN...
Hoppas på samma härliga känsla även i min nya lägenhet...

God Morgon!
Sitter i soffan med en koppa kaffe och lyssnar på nyhetsmorgon angående katastrofen på Haiti - är hemskt att sådant här ska hända och att det händer ännu ett land som har det jobbigt från början med ekonomin och det finns mycket fattigdom m.m..
Tänker på alla människor där som just nu lever ute i det fria, finns ingen mat, inget vatten och inga mediciner, hoppas innerligt att samordningen av all hjälp som skickas går snabbt och smidigt - så förnödenheterna kommer fram till rätt områden i rätt tid!!

Denna lördag är ett oskrivet blad, ska packa några flyttkartonger tänkte jag, har plockat fram en massa saker som just nu står på matsalsbordet, inser att jag har sjukt mycket saker som ska packas..haha Ska även rensa i lillemans garderob, VET att det finns en massa kläder som är för små..
Ska sedan åka med detta till second hand butiken här i stan så någon annan för en liten peng kan få användning av W:s fina kläder som det inte är något fel på förutom att de endast är för små..

Har även fem olika kakeltester hemma som jag tänkte ta mig en närmare titt på och se om jag kan välja vilket jag vill ha till köket i nya lägenheten.. Är inte det lättaste kan jag meddela, tror jag måste få lite hjälp från mina vänner och få deras åsikter..=)

Ta hand om er och njut av denna härliga lördag!!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hej hjärtat!



Det var länge sedan,

hur är det med dig?



Går det bra med flytten? Det är mycket att tänka på.



jag hoppas verkligen du mår bra.



STOR KRAM

2010-01-16 @ 19:42:34
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag är i samma sits, det är ju skitsvårt att välja. Blä!



Kram!

2010-01-17 @ 14:01:36
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Hoppas du fick en skön helg!! Vilket datum flyttar du!



Kram fina du!

2010-01-17 @ 17:37:24
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0