Lilllördag i småstaden..



Härligt med färska snittblommor - dessa är från min 30 årsdag förrs året..

Redan onsdag och jag har haft en ganska jobbig start på veckan, mycket tankar som snurrar vilket slutar i att jag får svårt att sova men känner mig piggare och mer positiv idag..

Var inte alls meningen att det skulle bli några dagar utan inlägg men tiden försvann och så även jag.. Känns som att de senaste dagarna har jag bara gått runt som i ett vakum, kroppen har vart här men inte själen. Har fått det som ska göras gjort men ändå så har inte jag vart här - skum känsla men som sagt idag är en BRA dag och det ska jag njuta av..

Denna lillördag har hittils bestått av matlagning, tennisträning för W och sedan även en sväng till Ica och lite vardagspyssel härhemma. Men har nu landat i soffan framför roomservice, gillar verkligen Jonny och Mattias även om detta måste vara typ 10 säsongen eller nåt..=)
Tror även att jag ska hälla upp ett glas rött och njuta lite extra av kvällen - W har somnat så får spendera resten av kvällen i mitt eget sällskap, även tv:n och datorn får kanske vara med på ett hörn..*s*

I helgen är det barnledigt men blir inga stora utsvävningar från min sida, ekonomin sätter helt klart stop för eventuella planer på att gå ut och roa sig, får helt enkelt vänta tills lönen har kommit.. Tänkte jag skulle röja härhemma inför flytten, VERKLIGEN kasta sådant som jag inte använt på ett tag, kolla igenom förrådet för jag vet att det finns en massa där som jag egentligen inte behöver och varför då spara det?

Hoppas NI mår bra och att starten på detta 2010 har vart toppen!!
Massa kramar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0