Isande kall morgon..


Såhär "känns" det i kroppen när jag tittar ut genom fönstret denna lördag..

Lördagsförmiddag i småstaden och efter att ha kollat på temperatur.se så insåg jag att det var -22,8 grader kallt ute - hade en tanke på att åka till Västerås, Bauhause och kolla på bänkskivor till köket men tror det får vänta..
Just nu sitter jag och sonen i soffan och har vinsterstudion på i bakgrunden, han bygger lego och jag surfar runt på datorn och letar efter en bra begagnad diskmaskin, 45 cm bred..

Eftersom det inte är standardbredd så är det självklart mycket dyrare, en ny kostar runt 5000:- och det är inte riktigt vad jag vill betala, men förhoppningsvis finns det någon bra på blocket som passar..

Tittar även efter en tvättmaskin och det finns det gott om som tur är, kan hitta en riktigt bra och inte alltför gammal för runt en tusenlapp och det är det verkligen värt för att slippa gå i tvättstugan.. Har dessutom insett nu att tvättstugan ligger på gården bredvid min vilket då motiverar mig ännu mer att införskaffa en egen tvättmaskin..

Nu ska jag ta tag i denna lördag, tvätta och plocka ur diskmaskinen står överst på listan..
Hörs senare mina vänner!!





Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Åh du är tillbaka!! Det har jag missat helt... sorry! Skickade ett mail härom dagen men har inte hört något från dig så jag har undrat lite?! Skulle ju kolla lite datum för vår dejt.



Grattis till lägenheten, den lät ju bra när du berättade! Skönt att gå vidare i livet med nya mål!



Hör av dig om du läst mailet och vill ses?!



Kram vännen

2010-01-12 @ 22:10:35
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0