Fredagskväll i småstaden..


En bild från min underbara weekend i Milano tillsammans med världens
bästa Malin - Älskar dig gumman!!

Sitter här och njuter av kvällen med laptopen i knät medans lilleman gör sin läxa som dehade över lovet, läsa minst 1,5 timme under dessa 3 veckor.. Så just nu råder ett stort lugn härhemma efter en aktiv dag så vi båda känner oss trötta och redo för soffan..

W har haft sin bästa kompis här hela dagen, de har vart ute i pulkabacken, jag är imponerad för det har vart isande kallt hela dagen och skulle tydligen kunna bli uppåt -26 inatt.. Brrr... Tur att värmeljus förrådet är påfyllt och att elementen är varma..=)

Själv har jag packa några kartonger, ska ju inte flytta riktigt än men har fördelen att kunna ställa de nere i källaren, vilket gör att de inte är ivägen här uppe i lägenheten, annars hade jag nog väntat några veckor till.. För hur kul är det att gå som i en labyrint mellan kartonger?

Har även slängt 2 fullproppade ICA kassar med en massa skit, helt otroligt hur mycket man samlar på sig och då ska tillägas att det "bara" är 1,5 år sedan jag flyttade gjorde en riktig rensning, sålde kläder m.m på Tradera för nästan 7000:- så uppenbarligen är jag en samlare insåg jag idag.. haha

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn för idag och njuta av sonens sällskap och krypa ner under filten i soffan!
Hoppas ni alla har en bra kväll därute vad ni än har för er..

Ps.. Är återigen utan kamera, får se när ekonomin tillåter att jag får köpa en ny, ni får stå ut med mina gamla kort sålänge..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0