En helt vanlig fredag..


Bild lånad från skönahem..

Då är det fredagskväll och jag sitter här i soffan med ett glas rött, Lets Dance på i bakgrunden och läser en massa inspirerande bloggar.. Tyvärr orkar jag inte kommentera, önskar jag hade energi till det men åter igen NI ska veta mina vänner att jag läser inne hos er varje dag och "tar med" mig en massa positiva tankar och känslor - TACK!!

Idag är det min plastpappas fördelsedag så jag önskar honom ett stort GRATTIS och en superbra fördelsedags kväll.. Var bjuden dit på räksmörgås efter jobbet och det smakade verkligen ljuvligt, är inte så förtjust i just räkor men en av de få gånger som jag äter just räkor är på en hederlig räksmörgås med ägg, majonnäs och annat gott..

Dagen har förrutom detta trevliga avbrott hos mor och plastpappa vart alldeles vanlig - varken mer eller mindre.. Tråkigt? Hmm jag vet inte riktigt, men kanske lite, borde ta tag i mitt liv lite mer och ta tillvara på varje dag men det kommer nog, kommande helger är fullspäckade med aktiviteter så jag kommer säkert längta till en helg som bara är vanlig..*ler*

Nu ska jag bläddra i lite inredningstidningar och leta efter inspiration om hur jag ska ha det i min nya lägenhet - ute efter att ha lite mer färg hemma, får se om jag hittar något som tilltalar mig!!

Ta hand om er och ha en superbra avslutning på denna fredag!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tack det samma. Ha en underbar helg!

Ja det var så tårarna var nära när Helena gick i mål!!

Oj vad mycket kul som väntar dig. Skoj när du känner dig nere. Kanske dröjer innan vi ses då.



I morgon ska jag ha skoj!! Minisemester hos Jessi blir härligt!!



Mys vidare i Småstaden!

Kram kram

2010-01-15 @ 22:25:44
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0